Kołowrotek ultegra XT-D 5500
599,00 zł
859,00 zł
- Producent: SHIMANO
- Kod produktu: ULT5500XTD
- Stan magazynowy: W magazynie (ilość: 20)
Nowa Ultegra XTD została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny. Ten nowy kołowrotek Shimano został wyposażony w aż dwie szpule aluminiowe (1x zapasowa) oraz całą gamę reduktorów pojemności szpuli, bez których współczesny karpiarz nie mógłby łowić komfortowo. W ofercie dostępne są dwa rozmiary - 5500 oraz 14000. Mniejszy, posiada dwa reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500, natomiast większy - cztery reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500 lub 10000. Dzięki nim, wędkarz ma możliwość łatwej zmiany rodzaju stosowanej linki i pełnego dostosowania się do panujących na łowisku warunków. Multitarczowy hamulec Instant Drag umożliwia płynne przejście od trybu zupełnie zwolnionej szpuli do pełnego docisku, przy przekręceniu pokrętła hamulca o zaledwie 180 stopni, dając tym samym możliwość natychmiastowego podjęcia holu. Nowa Ultegra XTD została również wyposażona w rozwiązania technologiczne takie jak Parallel Body - pozycjonujące korpus kołowrotka w idealnej płaszczyźnie względem wędziska, łożyskowany napęd X-Ship - zapewniający moc i wydajność podczas holu, oscylację Super Slow 5 - dającą nawój rzędu 50 zwojów na jeden cykl oscylacji szpuli, oraz Maintenance Port - umożliwiający smarowanie mechanizmów wewnętrznych bez rozbierania konstrukcji kołowrotka. Nie mamy cienia wątpliwości co do tego, że Ultegra XTD okaże się hitem sprzedaży.
Dźwięk przekręcenia hamulca: Tak
Uchwyt na kołowrotki: Nie
Rodzaj hamulca: Szybki (Instant Drag)
Positive bail: Tak
Uchwyt pływający: Nie
Przycisk zwalniający szpulę: Nie
A/R Lever: Tak
Blokada obrotów wstecznych: Super Stopper II
Rodzaj Szpuli: AR-C spool
X-Shield: Nie
Przekładnia – wykonanie: Cynk Odlewany Ciśnieniowo
Korpus - materiał wykonania: XGT7
Przekładnia (body): B-01
Pokrętło regulacji hamulca typu Heatproof: Nie
Otwór do smarowania sprężyny kabłąką: Tak
Bulk: Nie
Materiał pokrywy bocznej: XGT7
Rotor – materiał: XGT7
X-Protect: Nie
Rotor X-rigid: Nie
Kabłąk X-Rigid: Nie
Przekładnia (osłona boczna): B-01
System łożysk (Salt Water): Nie
Rodzaj oscylacji: Aero Wrap Ii
Blokada obrotów wstecznych Core Protect: Nie
Rodzaj szpuli zapasowej: AR-C spool
Pierścień redukcji: Tak
Łożyska A-Rb/Sa-Rb: Posiada Łożyska SA-RB
Blister: Nie
Przekładnia X-Rigid: Nie
Podkładki hamulca: Filc
G FREE Body: No
Hamulec walki: Nie
Materiał wykonania szpuli zapasowej: Aluminium Kute Na Zimno
Hamulec wodoodporny: Nie
BB Total: 4
Szpula – wykonanie: Aluminium cold forged
Pokrętło regulacji hamulca: Plastikowe
Pierścień ochronny linki: Tak
System Assist Stopper: Tak
Kabłąk: Nie
Parallel Body: Yes
Pokrętło hamulca: Nie
Korpus typu Core Protect: Nie
Klips na szpuli: Tak
Counter clockwise rotor rotatio: Tak
Zębatki tylne: B-01
Doczepiany uchwyt na kołowrotek: Tak
Rękojeść: Pojedyncza
Hamulec: Przedni Fd
Korbka zapasowa: Nie
Automatyczne zbijanie kabłąka: Tak
Pojemność szpuli zapasowej (mm-m): 0.30-390/0.35-290/0.40-210
stoper na ramieniu kabłąka: Nie
Łożysko rolki: Roller Bearing
Szpula zapasowa: Tak
Prędkość oscylacji: Super Slow 5
Akcja: SUS
Friction bail: Nie
Z hamulcem/bez hamulca: Tak
Klips na szpuli zapasowej: Regular
Małe pudło: Tak
Rolka prowadząca Core Protect: Nie
Korpus typu Screw-Less: Nie
Wymienny uchwyt karbki: Tak
Zębatki przednie: S-01
Długość transportowa: Surf Casting
Maksymalna moc hamulca (kg): 15
HAGANE Body: No
Pojemność szpuli głównej (mm-m): 0.30-390/0.35-290/0.40-210
Informacje dodatkowe: Surf
Waga; 500 g
HAGANE Gear: No
DynaBalance: Nie
Rozmiar szpuli: 5500
Mikromoduł: Nie
Rolka Power-Roller: Tak
Nazwa serii kołowrotka: Ultegra XTD
Przeznaczenie: Wody Słone
X-Ship: Tak
Przełożenie (Gear Ratio 1): 5.3:1
Koncept SW (Salt Water); Nie
Nawój (jeden obrót korbki) [cm]: 105